luni, 26 iulie 2010

La mare

Am fost la mare in week-end. Ca mi-era dor de atingerea dulce a apei de mare, de nesfarsitul ei. N-am fost in aglomeratia din sudul Constantei, ci intr-un loc dificil(1): Vadu. Cazarea in Vadu am facut-o la dl Sandu Constantin, care, impreuna cu sotia, fosti vamaioti in sensul vechi(2) al cuvantului, au aratat ca se poate si la noi, intr-un loc salbatic sa acceada occidentul. Si ca se poate ca frumusetea naturii sa ramana, asa cum este si in afara, de ex in Parcurile Nationale din Croatia, fara sa fie stricata de venirea oamenilor.

(1) Plaja se afla la cel putin 5 km de localitate, pe un drum dificil, ingust (a trebuit sa fac loc unei alte masini sa treaca si am ramas impotmolit in nisip - multumesc celor care m-au ajutat sa ies), un loc plin de tantari la orice ora.
(2) Vamaiotul in sensul vechi este acela care iubeste natura, o respecta, iubeste linistea, stie sa formeze comunitati, dar fara sa fie aglomeratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu