luni, 6 septembrie 2010

comentariu

Ca daca nu, va informam ca nu mai putem sa platim creditul garantat cu imobilul x, deci maine va aducem cheile, ca sa nu mai pierdeti bani si cu executorul.
(vedeti ca oricum i-a scazut valoarea si nici la 50% din ea nu gasiti cumparatori - ca s-au invatat minte si ceilalti de la cei ce s-au fript).
Si mai observati ca angajatorul nu s-a obligat sa imi retina din salariu (oricum n-am gajat cu salariul si oricum intre timp mi-am schimbat serviciul).
Si pot sa gasesc pe cineva care sa imi inchirieze pe 30 de ani in conditii mai bune de calcul, care vrea sa traiasca, legal cu un factor de utilizare (poate chiar raportat la Euribor :)) ) , nu sa ma jumuleasca.
Si oricum internetul se dezvolta si pot sa lucrez de la distanta.

http://hymerion.ro/2010/09/04/cum-arata-refuzul-clientilor-de-a-refuza-actul-aditional-i.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu